SNS

Opgelost: Storing wijzigen incassodatum SNS Maxisparen

  • 30 maart 2017
  • 7 Reacties
  • 5765 Keer bekeken

Vandaag veelvuldig geprobeerd om bij een tweetal Maxispaarrekeningen het maandelijkse incassobedrag aan te passen... krijg ik als mededeling dat mijn Maxispaarrekeningen niet vindbaar zijn??? Callcenter SNS gebeld: "meneer wij zullen uw internetbankieren resetten (?) dan werkt waarschijnlijk over een uur weer."... niet dus?? en nu? toevoegen van deze rekeningen (zoals de site voorstelt) werkt ook niet-> de beloofde email volgt niet (waarschijnlijk omdat toevoegen van de reeds aanwezige rekeningen redelijk onzinnig is.... Ik neem aan dat hier sprake is van een landelijke technische storing... (zojuist weer een poging zien mislukken) ..maar geef dit dan even door !!

7 reacties

Goedemorgen fpprene,

Door drukte lukte het me niet om eerder te reageren, sorry hiervoor. Er is inderdaad een storing op het online formulier waar je de incassodatum en het bedrag aanpast. Vreemd dat dit je vanochtend niet is verteld. Het is inderdaad belangrijk dat we je hierover goed informeren. Het is op dit moment nog niet bekend wanneer de storing is opgelost. Als ik meer weet, dan stuur ik je hier een bericht.
Goedemorgen fpprene,
Het is inderdaad belangrijk dat we je hierover goed informeren.


Handig zo'n indeling op het forum: Forum > Gepland onderhoud & storingen ...
Op dit moment is het niet mogelijk de incassodatum van SNS Maxisparen te wijzigen na inloggen met digipas of digicode. Er verschijnt een melding dat er geen rekening gekoppeld is. Het is nog niet bekend wanneer de storing verholpen is, we houden jullie op de hoogte.
Je hebt gelijk, eRik19. Zojuist heb ik een topic aangemaakt over de storing en de reacties uit dit topic verplaatst naar het nieuwe topic.
Beste .. we zijn zo'n 3-4 dagen verder .. probleem blijkbaar nog niet opgelost... zicht op een datum/oplosmoment? Ik wil een inleg / incasso vanuit ING verlagen.. terugboeken gaat me tijd, geld en moeite kosten
René
Hoi fpprene,

Er is nog geen zicht op een oplosmoment. Zodra we meer weten, dan lees je dat hier.
Hoi fpprene,

Goed nieuws: de storing is opgelost. Vanaf nu kun je de incassodatum en het spaarbedrag weer online wijzigen.

Reageer