SNS

Vraag

Technische storing

  • 19 juli 2019
  • 1 Reactie
  • 9368 Keer bekeken

Hallo,

Ik wil een pas activeren van een zakelijke rekening waar ik penningmeester van ben geworden. Op 17 juli kreeg ik de melding dat er een technische storing zou zijn. Maar nu 2 dagen later is deze storing er nog steeds.
Hoe kan dit opgelost worden?

Vriendelijke groeten,
Anette Elsenaar

1 reactie

Reputatie 4
Badge +4
Hallo @Anette

Ondanks het ongemak dat je ervaart met het activeren van je pas welkom op de community. Op dit moment kan ik geen navraag voor je doen, onze klantenservice zakelijk is op werkdagen van 8 tot 18 uur te bereiken op telefoonnummer 030 - 633 30 02. Op zaterdag en zondag zijn ze telefonisch niet te bereiken, maar geen nood. In het weekend helpen we onze zakelijke klanten ook graag via WhatsApp. Zou je morgenochtend een bericht kunnen sturen? Het mobiele nummer is: 06 - 51 04 44 21

Ik hoop dat het morgenochtend wordt opgelost, laat gerust een reactie achter als we je aanvullend kunnen helpen.


Reageer