SNS

Update storingen - website, mobiele app of Mijn SNS

  • 23 april 2019
  • 60 Reacties
  • 47275 Keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Er is op dit moment storing, waardoor de app en website niet of maar beperkt functioneren. We doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zodra de storing is verholpen, laten we dit weten. Onze excuses voor het ongemak. 

60 reacties

Reputatie 3
Badge
Ik viel in dit topic en zag op de eerste pagina deze suggestie:Mobiel werkt nog steeds niet, en die heb ik nu juist nodig. Daar ik, zoals zoveel mensen, niet thuis ben maar op het werk. En dan toch rekeningen moet betalen en allerlei andere zaken wil regelen. Erg vervelend dit.Heb je op je werk dan geen computer staan, waarop je in kunt loggen op je SNS? Even een vraagje hoor..Zou de app niet werken, maar Mijn-SNS op de website wel dan zou ik Mijn SNS toch niet vanuit een publiek netwerk gaan benaderen. Een werkgeversnetwerk zou ik altijd als een publiek netwerk beschouwen. Ik vind het ook heel verstandig dat Ronald70 in zijn situatie alleen via zijn mobiel wil bankieren. Zo kunnen op de computers van de werkgever keysniffers terecht zijn gekomen. Met de huidige draadloze toetsenborden is keysniffing helemaal makkelijk omdat de bijbehorende pc geen configuratiewijziging meer nodig heeft. Het draadloze signaal opvangen is voldoende.

Niet doen dus, in zo'n situatie gewoon even de betalingskeutel inhouden en op de app wachten.

Maar naar wat ik nu begrijp werkt nu even helemaal niet, desondanks wilde ik dit even kwijt:$.
Reputatie 2
Badge +1
Kan momenteel niet inloggen op Mijn SNS, Mijn ASN of via de SNS/ASN app. Alleen hier inloggen met mijn aparte forum wachtwoord werkt nog 😞
Mijn app werkt niet. Krijgt 900 foutcode. Heeft het wel altijd gedaan.
Reputatie 2
Badge
9:40 Hij doet het weer
Reputatie 2
Badge
Gemeld 8:50 uur. Er is een storing op mijn SNS. De mobile app doet het wel.
Einde dienstmededeling
Reputatie 1
Goedemiddag @bono1962 Wachten op je salaris is nooit leuk. Op dit moment is er geen storing bekend. Bedragen die we op werkdagen voor 18 uur ontvangen, staan meteen op je rekening. Heb je 't bedrag inmiddels ontvangen?
is er nog steeds storing wacht op mijn salaris graag antwoord
Reputatie 3
Goedemorgen @Moma, wachten op op bedragen is nooit leuk. Bedragen in euro's vanuit het buitenland staan uiterlijk binnen 3 werkdagen op je rekening. Vanwege het lange paasweekend verwacht ik dacht het uiterlijk vandaag op je rekening staat. Zo niet? Neem dan contact op met de verzender. Wij hebben geen zicht op inkomende bedragen.
Transfers vanuit Duitsland komen niet aan. Ik wacht nu drie werkdagen. mijn salaris hetzelfde overgebracht gisteren en nog steeds niet daar vandaag.
Ik denk dat het niet acceptabel is voor een goede bank. Het werkte altijd dezelfde dag. en na Pasen werkt niets:@:?
Hoi :)

bedankt voor je bericht.

Ik ken de spoedovermaking, zal dat dan maar even gaan doen. Ik heb te weinig tijd om jullie de gegevens direct te sturen doe dat later vandaag..

Fijne dag!
Reputatie 3
@Boesta Top dat je de gegevens mailt. We zijn druk bezig om Instant Payments gefaseerd in te voeren maar er is geen zekerheid dat het real-time wordt overgemaakt. Als het bedrag vandaag bij de ontvanger moet zijn, dan raad ik je aan om hier een spoedoverboeking van te maken. Hier lees je alles over Instant Payments (real time betalingen). Hopelijk schept dat meer duidelijkheid.
[Sorry maar ik probeer net een betaling te doen maar blijf dezelfde foutmelding krijgen. Heeeel erg vervelend!!

Hoi goedemorgen @Boesta,

Is het gelukt om de betaling te doen of loop je nog steeds tegen de foutmelding aan. In het laatste geval help ik je graag om het op te lossen, daarvoor heb ik dan wel wat meer gegegens van je nodig die je in een e-mail naar community@sns.nl kunt sturen.
Laat je het weten? Graag in de mail je: voornaam, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en het rekeningnummer waarbij je de foutmelding krijgt. Als het probleem inmiddels is opgelost dan hoor ik ook graag van je, fijne dag!


Hallo :)

Bedankt voor je bericht. Ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Heb 3 (opgeschoonde) verschillende browsers geprobeerd, lukt niet..

Kom er nu pas achter dat het alleen bij 1 specifiek rekeningnummer niet lukt. Heb een andere ideal betaling gedaan die lukt wel. Ik zal later de gegevens gaan mailen.

Even een ander vraagje tussendoor, als ik het bedrag nu handmatig overmaak is het dan in "real time" of moet ik toch een spoedbetaling doen om het bedrag daar vandaag nog te krijgen...? Ik had een mailtje gehad over real time betalingen maar het is mij niet geheel duidelijk...
Reputatie 4
Badge +4
[Sorry maar ik probeer net een betaling te doen maar blijf dezelfde foutmelding krijgen. Heeeel erg vervelend!!

Hoi goedemorgen @Boesta,

Is het gelukt om de betaling te doen of loop je nog steeds tegen de foutmelding aan. In het laatste geval help ik je graag om het op te lossen, daarvoor heb ik dan wel wat meer gegegens van je nodig die je in een e-mail naar community@sns.nl kunt sturen.
Laat je het weten? Graag in de mail je: voornaam, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en het rekeningnummer waarbij je de foutmelding krijgt. Als het probleem inmiddels is opgelost dan hoor ik ook graag van je, fijne dag!
Hi allemaal,

De storing is opgelost. Je kunt je bankzaken weer regelen via de mobiele app en internetbankieren. We begrijpen dat de storing ongemak met zich meebrengt, excuses hiervoor.


Nog steeds niet mogelijk.... pppffff


Ik heb meerdere keren geprobeerd over te schrijven naar een SNS rekening (dit gebeurt normaal direct), en ook bij mij staat er ‘in behandeling’..
Hi allemaal,

De storing is opgelost. Je kunt je bankzaken weer regelen via de mobiele app en internetbankieren. We begrijpen dat de storing ongemak met zich meebrengt, excuses hiervoor.


Nog steeds niet mogelijk.... pppffff
Hi allemaal,

De storing is opgelost. Je kunt je bankzaken weer regelen via de mobiele app en internetbankieren. We begrijpen dat de storing ongemak met zich meebrengt, excuses hiervoor.


Sorry dus niet! Ik kan nog steeds niet betalen met ideal. krijg met FF de melding die je in mijn vorig bericht kunt zien. Mat anders browsers krijg ik enkel een blanke pagina en er gebeurt niets....
Groen licht! Je kunt vanaf nu weer internetbankieren via Mijn SNS op onze site.

Sorry maar ik probeer net een betaling te doen maar blijf dezelfde foutmelding krijgen. Heeeel erg vervelend!!

Reputatie 3
Badge +1
Hi allemaal,

De storing is opgelost. Je kunt je bankzaken weer regelen via de mobiele app en internetbankieren. We begrijpen dat de storing ongemak met zich meebrengt, excuses hiervoor.
Zeg, hoe lang gaat deze storing nog duren? Is nu de hele dag al. Je kunt ook geen Ideal betalingen doen.
Ik had dit bericht eerder moeten schrijven. Ineens lukt het weer!
Er is op dit moment storing, waardoor de app en website niet of maar beperkt functioneren. We doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zodra de storing is verholpen, laten we dit weten. Onze excuses voor het ongemak. 


hoe lang gaat de storing nog duren , wil graag egbruik maken van d eapp en idea
But what about payments, usually i got them the same Day (every week on tuesday from 10-17 o clock) and now? Still no money. Did you have problems with money trasfers too?
Nou ik kon net voor 1 seconde in de app.. Zo snel mogelijk naar de app gegaan waarbij ik een betaling de gehele dag al wil uitvoeren , nou bekijk het mooi een eind. Exact dezelfde foutmelding weer.. Belachelijk dat met het kastje alles wel zou moeten werken , maar het kastje vs vingerafdruk en dat met als hoofdonderwerp "veiligheid" heb ik al vaker te discussie gesteld bij sns, ga ik toch niet uitkomen met hen.
Ik hoop dus dat het rap opgelost is.. Zo onmogelijk lijkt dit niet mja wie ben ik
Reputatie 4
Badge +4
One question, i should get money from last work. Is there are problem with payments etc.?

Hi @PatrykR,

There is a current malfunction, which means that the mobile app doesn't function. We are trying to solve this problem as soon as possible. We apologize for the inconvenience, if you want to check upon your payments you can login to Mijn SNS on our website.
One question, i should get money from last work. Is there are problem with payments etc.?
Wat een gepruts. Net een 47% verhoging van kosten zakelijke rekening en kan geeneens dokken. Bah.

Reageer