SNS

Vraag

Waarom kan ik niet meer betalen met de SNS Mobiel Bankieren app (NFC)?

  • 12 oktober 2019
  • 1 Reactie
  • 13840 Keer bekeken

In mijn sns app kreeg ik een melding dat ik niet meer zou kunnen betalen met de sns contact loos betalen via nfc app kon doen. Heel vreemd vond ook de sns bank medewerker. Maar hij deed het ook gewoon prima nog. Nu ongeveer 5 dagen later na dat bericht deed hij heel raar bij het aooaraat van de winkel en lukt ehe tniet. En na ongeveer enkele keren georobeerd te hebben ging de app niet eens meer open. App verwijderd, opnieuw gedownload maar krijg hem niet eens meer open!?!. Ik klik op openen en krijg een split second een wit scherm en het is weer weg. Ben erg verbaad en wat is hier aan de hand.?.

1 reactie

Reputatie 2
Goedemiddag @Spike.jhelisa, goed dat je na de melding direct contact met ons hebt gezocht. Wat in dit geval kan helpen, is dat je in Mijn SNS bij de 'Instellingen' de registratie verwijdert van de app op je mobiele telefoon. Bij 'Mobiel Betalen' kies je dan voor verwijderen. Vervolgens zet je je telefoon helemaal uit en start je 'm opnieuw op. Daarna download je de app opnieuw. Werkt dit ook niet? Stuur dan een mail met je postcode, huisnummer, geboortedatum, geboorteplaats, de versie van je besturingssysteem en de versie van de app naar: webcare@sns.nl. Dan zet ik mijn collega van de technische dienst aan het werk.

Reageer