SNS

Beantwoord

Aflossingsbedragen eerder tonen in hypotheekoverzicht?

  • 29 juni 2016
  • 12 Reacties
  • 14602 Keer bekeken

Reputatie 2
In het hypotheekoverzicht op de "homepage" bij internetbankieren vind je onder het kopje "Aflossingen" de regels "Jaarlijks maximaal boetevrij aflossen" en "Afgelost".
Dat zijn de totaalbedragen. Je kunt daar niet zijn wat je per jaar extra hebt afgelost en hoeveel je nog boetvrij kunt aflossen. Na enig zoeken ontdekte ik dat je die bedragen wel kunt vinden onder de knop "Extra aflossen". Met andere woorden: je vindt het pas als je eigenlijk al besloten hebt extra af te willen lossen. Zou het niet handiger zijn die bedragen op te nemen in het eerste scherm?
icon

Beste antwoord door Dennis 9 november 2017, 10:07

Deze wens nemen we als input mee bij de doorontwikkeling van Mijn SNS en de mobiele app. Dat we ‘m meenemen als input betekent niet dat we de wens uitvoeren, dat is op dit moment nog niet bekend.
Bekijk origineel

12 reacties

Uitstekend punt Janstel! De ICT afdeling kan terug komen van hun vakanties om dit in te bouwen!

Ik heb het namelijk even bekeken en zag idd hetzelfde!
Badge +1
Met andere woorden: je vindt het pas als je eigenlijk al besloten hebt extra af te willen lossen. Zou het niet handiger zijn die bedragen op te nemen in het eerste scherm?
Ik leg je suggestie voor, Jan. Je hoort van me zodra ik een reactie heb.
Hoi JanStel en Sjaakie,

Het lukt de IT-afdeling niet om dit deze zomer te bouwen. Het staat op de wensenlijst voor na de zomer en de verwachting is dat deze functie dit jaar wordt toegevoegd. Nog even geduld dus, maar het komt eraan.
Reputatie 2
@Tibor en @ Wouter,
Dank jullie voor het antwoord. Ik zal over een half jaar nog eens kijken. En fijn dat jullie de suggestie hebben overgenomen.
Reputatie 2
Zojuist heb ik eens gekeken of de IT-afdeling er in geslaagd is de door mij gevraagde functionaliteit al toe te voegen. Maar dat is kennelijk nog niet gelukt. Wel zag ik een fout. Bij het kopje "afgelost in 2017" staat het totaalbedrag dat ik in 2016 heb afgelost. Kunnen jullie dat snel herstellen?
Goedemorgen Jan,

De status van de gevraagde functionaliteit vraag ik na en het afgeloste bedrag zet ik ook door. Dit is inderdaad een fout die we snel moeten herstellen.
Hoi Jan,

De gewenste aanpassing staat voor 2017 niet op de agenda. Het kan zijn dat dit als wijzigingsverzoek tussendoor wordt opgepakt, maar dat kan ik nog niet aangeven. De bedragen die bij 'Afgelost' staan komen uit onze administratie, de titel wordt door MijnSNS automatisch naar het lopend jaar omgezet (2017 in dit geval). Doordat de jaarverwerking nog niet is afgerond, kan er een vertraging in de verwerking zitten. Laat je het aan het einde van de maand weten als het nog niet is aangepast? Dan ontvang ik graag een schermprint op webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Aflossingsbedragen eerder tonen in hypotheekoverzicht'.
Reputatie 2
Wel jammer dat een verwachting die Wouter en Tibor op 6 juli van het vorige jaar hebben gewekt niet is nagekomen, cq niet zal/kan worden nagekomen.
Liggen de prioriteiten momenteel anders, of vindt SNS (sorry de Volksbank) de vraag niet zo interessant meer?
Dan had ik toch ook wel graag van Tibor gehoord dat het van de wensenlijst is geschrapt.
Dat had ik NORMAAL gevonden.
Hoi JanStel,

Daar heb je een goed punt. Het is lastig om het overzicht te houden op de gehele wensenlijst en continu een update te vragen van alle wensen. Wat ik nu vaak doe is dat ik 'm altijd 'onder voorbehoud' hou. Een wens wordt meestal tussendoor opgepakt, maar soms blijkt dat een wens toch meer technische aanpassingen vraagt dan de ontwikkelaars van tevoren hadden verwacht. Misschien wil je hierin met me (en de andere mods) meedenken.
Foutje, bedankt....
Groet,
Ben 🆒
grappig wilde dit ook aan de kaak stellen, tenminste bedoelen hetzelfde toch?

zichtbaar maken van extra gedane (tussentijdse) op eigen verzoek aflossingen, hetzij eenmalig hetzij maandelijks.
Dus los van wat er volgens de annuïteit reeds wordt afgelost.

MAW kopje afgelost uitgesplitst.

Ik hou t nu zelf maar bij dmv foto screen maken net voor de aflossing om te zien hoe lang het duurt voor verwerking en of het totaal dr bij opgeteld is en of de maandelijkse annuïteit is gedaald(marginaal dat wel maar toch)
Deze wens nemen we als input mee bij de doorontwikkeling van Mijn SNS en de mobiele app. Dat we ‘m meenemen als input betekent niet dat we de wens uitvoeren, dat is op dit moment nog niet bekend.

Reageer