SNS

Beantwoord

Inzicht van gemachtigden in mijn SNS?

  • 20 januari 2015
  • 11 Reacties
  • 12361 Keer bekeken

Waarom kun je in mijn SNS niet zien welke personen op jouw rekeningen gemachtigd zijn.
Bij een en/of rekening kun je wel zien op welke namen de rekening staat.
Dus...het zou plezierig zijn als je ook de gemachtigden kunt opvragen.
icon

Beste antwoord door Dennis 3 november 2017, 10:35

Op korte termijn voeren we deze wens niet uit, daarom sluit ik dit topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Hallo Belkom,  welkom in de community. Op je vraag heb ik geen antwoord (daar zullen de mods hopelijk achteraan gaan). Heb je al meer op het forum gekeken? Ook al gedacht aan een mooie avatar voor jezelf of een leuke/inspirerende handtekening? Mogelijk zien we meer van je hier in de community. Succes.
Hoi Belkom,

Welkom op SNS Community. Leuk dat je gelijk een vraag stelt.

Goed dat je aangeeft dat je in Mijn SNS wilt zien wie er gemachtigd is op jouw rekeningen. Ik leg je voorstel voor aan de productmanager. De voortgang volg je via de wensenlijst 🙂.

Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen? In de Koffiekamer kun je je voorstellen en meer over andere leden lezen. Tot snel op de community. 🙂
Waarom kun je in mijn SNS niet zien welke personen op jouw rekeningen gemachtigd zijn.
Bij een en/of rekening kun je wel zien op welke namen de rekening staat.
Dus...het zou plezierig zijn als je ook de gemachtigden kunt opvragen.


Hoi Belkom,

Onze ontwikkelaars vinden jouw wens heel logisch. Het betreft wel een ingrijpende wijziging die we niet op de korte termijn kunnen doorvoeren. We laten je wens wel op de wensenlijst staan, zodat we deze later kunnen meenemen.
Hoi Belkom,

Onze ontwikkelaars vinden jouw wens heel logisch. Het betreft wel een ingrijpende wijziging die we niet op de korte termijn kunnen doorvoeren. We laten je wens wel op de wensenlijst staan, zodat we deze later kunnen meenemen.



Tsjonge, tsjonge, wat zullen die ontwikkelaars druk zijn, dat ze twee maanden nodig hebben dit antwoord te geven.
Maar ja, beter een antwoord dan helemaal geen atwoord, nietwaar?
Hi Blacktomcat,

Ik kan je opmerking heel goed begrijpen. Soms komt het voor dat een antwoord langer op zich laat wachten. Ik besef dat dit storend kan zijn, hopelijk is dit niet het gevoel dat overheerst wanneer je een vraag stelt op de community?
Hi Blacktomcat,

Ik kan je opmerking heel goed begrijpen. Soms komt het voor dat een antwoord langer op zich laat wachten. Ik besef dat dit storend kan zijn, hopelijk is dit niet het gevoel dat overheerst wanneer je een vraag stelt op de community?


Hoi Dennis, nee hoor. Maar af en toe kan ik het niet laten om een beetjes sarcastisch uit de hoek te komen. Moet je me maar niet kwalijk nemen. Jij kunt er ook niets aan doen, nietwaar? Maak er een fijn weekend van en graag tot een volgende keer. :)
Hallo ,
Als een SNS klant met een betaalrekening gemachtigd is om voor iemand anders de bankzaken te kunnen regelen als dat gewenst is ,
wat kan hij dan van deze situatie zien op "mijn SNS" ?
Ik ben benieuwd hoe SNS dit geregeld heeft.
Groet ,
Axasjaak
Hallo Axasjaak, als op de site van de SNS in het zoekveld 'gemachtigd' invult, krijg je een aantal hits, waaronder deze: https://www.snsbank.nl/particulier/zoekresultaten.html?site=snsbank_particulier&client=snsbank_web&q=gemachtigde+toevoegen+mijn+sns
Hoi Axasjaak,

Kun je verder met de info van Blacktomcat of bedoel je iets anders? In dat geval help ik je natuurlijk graag.
Dennis en Blacktomcat , Bedankt voor jullie snelle reactie. Met de info van jullie kan ik uit de voeten.
Groet , Axasjaak
Op korte termijn voeren we deze wens niet uit, daarom sluit ik dit topic.