Overschrijving in de toekomst wijzigen
Wat ik echt handig zou vinden is dat je een overschrijving die in de toekomst ligt nog kunt wijzigen, bijvoorbeeld de datum. Bij andere banken kan dit nl wel en ik heb dat altijd als reuze handig ervaren. Helaas heeft SNS deze optie niet en ik snap niet zo goed waarom niet? Nu moet je de overschrijving of opnieuw helemaal invoeren of kopiëren. Daarbij moet je de oude dan nog verwijderen, wat een extra handelingen terwijl het zo simpel kan zijn allemaal.
Hoi Ingev,
Het is goed om te lezen dat je meedenkt. Toevallig stelde een andere klant deze vraag ook vandaag. Ik heb bij de specialist nagevraagd of deze functie binnenkort wordt toegevoegd. Hij geeft aan dat hier geen plannen voor zijn en dat de functie niet in Mijn SNS te vinden is. Er zit dus niets anders op dan de overboeking te verwijderen en opnieuw in te plannen. Hopelijk weerhoudt dit je er niet van om vaker suggesties te geven of tips te delen, we vinden dit erg waardevol 😳
Het is goed om te lezen dat je meedenkt. Toevallig stelde een andere klant deze vraag ook vandaag. Ik heb bij de specialist nagevraagd of deze functie binnenkort wordt toegevoegd. Hij geeft aan dat hier geen plannen voor zijn en dat de functie niet in Mijn SNS te vinden is. Er zit dus niets anders op dan de overboeking te verwijderen en opnieuw in te plannen. Hopelijk weerhoudt dit je er niet van om vaker suggesties te geven of tips te delen, we vinden dit erg waardevol 😳
Reageer
Inloggen op de SNS Community
Let op: Het is niet langer mogelijk om met je 'Mijn SNS' account in te loggen en dien je in te loggen met een apart account. Als je toegang wilt hebben tot je oude account hoef je alleen je wachtwoord te resetten.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.