SNS

Plannen ICT 2017 voor Mijn SNS en SNS Mobiel Bankieren app

  • 25 januari 2017
  • 59 Reacties
  • 17569 Keer bekeken


Toon eerste bericht

59 reacties

Badge +1
Bedankt, ziet er goed uit. Ik zie echter dat de volledige naam "SNS Bank N.V. (NL)" of "SNS (de Volksbank N.V.) (NL)" is.

.

Op pagina veiliginternetbankieren staat ook:
Het adres van SNS is https://www.snsbank.nl/. De 's' staat voor 'secure': een beveiligde, versleutelde verbinding. Klopt de spelling en staat de slash na .nl/ in het adres? Dan weet je dat je echt op onze site bent. Staat er bijvoorbeeld www.snsbank.nl.example.nl, dan zit je op example.nl en niet op snsbank.nl.

De twee onderstreepte beschrijvingen zouden volgens mij moeten zijn:
  • De 's' in https staat: want er zijn meerdere 's'-en in de URL aanwezig.
  • staat er een slash ('/'-teken) na snsbank.nl: en dan in de voorbeelden ook spreken van 'www.snsbank.nl.example.nl/'
Bedankt, ziet er goed uit. Ik zie echter dat de volledige naam "SNS Bank N.V. (NL)" of "SNS (de Volksbank N.V.) (NL)" is.

Het land is afkomstig van een andere veldwaarde in het certificaat. Hier verandert inderdaad niets aan. De schrijfwijze is niet voor iedere browser hetzelfde. Internet Explorer maakt er bijvoorbeeld [nl] van, met rechte haken dus.
Je opmerkingen over de uitleg zal ik doorgeven aan de juiste afdeling.
Aangezien ik nu de keuze heb gemaakt om meer met mijn SNS betalen te gaan doen valt het me nu toch een beetje tegen dat SNS nog geen "contactloos betalen met je mobiel" heeft. Ik kwam iets tegen dat het nu in test fase zou zijn. Wat is nu de status en wanneer kunnen we verwachten dat het voor klanten beschikbaar komt?
Hoi Mars-marcel,

Welkom op de community. Leuk dat je SNS Betalen actief gaat gebruiken en dat je vraagt naar de ontwikkeling van betalen met je mobiel. Ik verplaats je vraag naar het topic waarin we de plannen voor 2017 aankondigen. Hierin lees je dat we bezig zijn met de ontwikkeling van deze functie.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
nog 2 dagen om de betaalverzoek functie in te voeren. gaat dat nog lukken?
Hoi klantbijsns,

Welkom op de community, wat heb je een leuke gebruikersnaam gekozen 🙂 We werken aan het 'Betaalverzoek', maar het lukt inderdaad niet om dit de komende dagen in te voeren. Hier lees je dat we mikken op het 1e kwartaal van 2018. Wat vind je verder van de mobiele app?
Hoi klantbijsns,

Welkom op de community, wat heb je een leuke gebruikersnaam gekozen 🙂 We werken aan het 'Betaalverzoek', maar het lukt inderdaad niet om dit de komende dagen in te voeren. Hier lees je dat we mikken op het 1e kwartaal van 2018. Wat vind je verder van de mobiele app?
Nou, het is dat je het vraagt, op zich een prima app, maar het zou makkelijk zijn als ik niet slechts 'enkele' betaalopdrachten zou kunnen kopiëren naar 'betalen', maar alle opdrachten en overschrijvingen zou kunnen kopiëren naar 'betalen'. Goede tip?
Goed 2018 gewenst!
Badge +2
Nog de allerbeste wensen, klantbijsns 🙂 Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de mobiele app. Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met 'het kopiëren van opdrachten naar betalen'. Wil je dit toelichten?

Reageer