SNS

Beantwoord

Storing saldo attentie?

  • 26 mei 2014
  • 43 Reacties
  • 18441 Keer bekeken

Op vrijdag 23 mei jl. is er op mijn rekening wel geld bijgeschreven maar ondanks dat ik er een saldo attentie op had gezet kreeg ik deze niet. Pas op maandag 26 mei ontving ik per email de saldo attentie. Storing? 😕
icon

Beste antwoord door Dennis 20 oktober 2017, 15:54

We houden jullie op de hoogte van storingen in het gedeelte 'Gepland onderhoud en storingen'. Mooi dat we dit samen hebben gerealiseerd, ik sluit dit topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

43 reacties

Op vrijdag 23 mei jl. is er op mijn rekening wel geld bijgeschreven maar ondanks dat ik er een saldo attentie op had gezet kreeg ik deze niet. Pas op maandag 26 mei ontving ik per email de saldo attentie. Storing? 😕

Dit was niet alleen vrijdag, maar volgens mij is het de hele week zo geweest! Is er storing of wat anders aan de hand? Is er trouwens een storing hoekje waar je kan zien dat er problemen zijn? En als het er niet is is het misschien een idee om zoiets op te zetten, SNS Bank?
Reputatie 3
Badge +1
Bij mij hetzelfde. Ik kreeg vannacht (maandag 02:59 uur) 2 saldo attenties die respectievelijk afgelopen vrijdag en afgelopen zaterdag binnen hadden moeten komen. Gelukkig zag ik op tijd dat ik rood stond op mijn betaalrekening, anders had het me ook nog debetrente gekost :(

Dit ben ik niet gewend van SNS bank...

Groeten,
Stefan
Hallo allemaal,

Vervelend dat je geen saldo attentie hebt ontvangen, onze excuses daarvoor. Het is mij niet bekend of er een storing is maar ik ga intern navragen wat er aan de hand is.

@J.G.Harder je vraag/voorstel neem ik hierin mee.
Badge +1
Goedemiddag,

Er was inderdaad sprake van een storing; deze is nu volledig opgelost. Excuses voor het ontstane ongemak.

@Hukelfrukel Welkom op SNS Community, hopelijk zien we je hier vaker 🙂.
Goedemiddag,

Het werkt nog steeds niet naar behoren...
Zowel e-mail als sms.
Hi J.G.Harder,

Er is een melding bekend dat attenties per sms nog niet goed werken. Voor de attenties per e-mail geldt dit niet, goed dat je dit signaal doorgeeft. Ik ga hiernaar informeren, zodra ik antwoord heb lees je het hier.
@Tibor,

Hartelijk dank. :)








(we want more smilies) :rolleyes:
Hoi J.G. Harder,

Allereerst vervelend dat de attenties nog niet naar behoren werken, onze excuses daarvoor. Kun je je persoonlijke gegevens (rekeningnummer, geboortedatum, telefoonnummer en e-mailadres) sturen naar [email]webcare@sns.nl[/email] onder vermelding van 'Storing saldo attentie SNS Community'. Dan kunnen wij het verder voor je onderzoeken 🙂.
Ik heb mij aangemeld voor automatische mail van sns voor te weinig saldo of te veel slado op mijn prive rekening. De laatste maanden ontvang ik die  bijna niet meer.
Heb ik me opnieuwaangemeld en dan krijg ik hem soms dubbel of vaak helemaal niet.
Komt dit bij jullie ook voor?
Reputatie 3
Badge +1
Hallo grotekamp,

Er zijn vorige week enkele problemen geweest met de saldo- en transactie-attenties van SNS. Dit is hier op de SNS community in een andere discussie besproken. Bij mij werkt alles weer goed, maar er schijnen ook anderen te zijn waar het nog niet helemaal goed gaat.

Groeten,
Stefan
Badge +1
Goedemorgen Grotekamp,

Allereerst welkom op SNS Community.

Het klopt inderdaad dat de saldo-attenties niet naar behoren werken, waarvoor excuses.

Dit probleem is bekend en IT werkt hard aan een oplossing. Er staat nu een patch klaar en we doen er alles aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Het gaat om alle soorten attenties (dus SMS, e-mail en saldo-attenties via de saldolijn). Als deze patch volledig gereed is, wordt deze getest en zullen de problemen rondom de attenties grotendeels opgelost zijn.

Zoals Stefan ook aangeeft, is er in het topic 'Storing Saldo Attentie?' al gesproken over dit onderwerp. Daarom verplaats ik je vraag naar dit topic.

Hopelijk tot snel op SNS Community. Heb je ook het topic 'Welkom op de community' al doorgelezen?
Badge +1
Nog een kleine aanvulling:

Als je vanaf volgende week nog problemen ervaart met de saldo-attenties, stuur even je rekening- en contactgegevens naar [email]webcare@sns.nl[/email]. Dan zoeken we uit wat er eventueel misgaat. Alvast een fijn weekend gewenst!
Hi J.G.Harder,

We hebben nog geen gegevens van je ontvangen op [email]webcare@sns.nl[/email]. Betekent dit dat je saldo attenties weer naar behoren werken?

Goedemiddag,

Het werkt nog steeds niet naar behoren...
Zowel e-mail als sms.
Beste sns,

De attentie werkt bij mij al zeker sinds begin mei niet naar behoren.
Zelfs als ik mijn saldo via sms wil aanvragen komt er hier geen sms bericht van terug.
Sinds eind mei geen enkele attentie meer gehad zelfs.
Baal 😞
Er is sinds 1 week weer storing in saldo attenties per mail. Deze werkt niet meer. Volgens de helpdesk zou dt begin deze week zijn opgelost. Maar werkt dus nog steeds niet.
SNS, doe eens beter je best!!!!!
Hoi Marijtje,

Van harte welkom op SNS Community. Altijd leuk om nieuwe leden welkom te heten.

Ik snap dat je ervan baalt dat dat de saldo-attenties niet goed werken. Inmiddels hebben we begrepen dat door de verstoring 15.000 attenties niet zijn verstuurd. Onze IT-afdeling werkt hard aan een oplossing, waardoor de attenties in de toekomst weer goed verstuurd worden.

Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen? Om de andere communityleden een beetje te leren kennen, kun je een kijkje nemen in de Koffiekamer.
Hi Ogoesenes,

Ik snap je reactie. Geloof me, er wordt hard gewerkt om dit probleem te verhelpen. Wij zouden ook graag zien dat het begin deze week was opgelost.
Super, SNS heeft het weer opgelost. Saldo attenties werkt weer sinds vandaag.
Badge +1
Super, SNS heeft het weer opgelost. Saldo attenties werkt weer sinds vandaag.

Goed om te horen Ogoesenes 😃. Fijne dag verder.
Nog altijd hetzelfde, krijg geen enkele attentie aan en ook geen bericht terug als je Saldo stuurt naar het 06 nummer. 
helaas 😞
En wederom werkt de saldo attentie niet. Gisteren is er geld gestort op mijn rekening, maar geen saldo attentie.
Hier het zelfde ook weer!!!
Zowel e-mail als sms...
hallo,
de saldo attenties werken niet bij mij, alles goed ingesteld maar er komt niets binnen, zowel SMS als e-mail attenties werken niet.
zijn er meer klachten?

groet
Hoi allemaal,

De saldo-attenties werken nog niet optimaal, excuses hiervoor. De IT-afdeling werkt hard aan een oplossing. In de tussentijd hoop ik dat de overige diensten als Mijn SNS en/of de mobiele app van SNS Bank uitkomst bieden.
Wanneer de attenties van Mijn SNS weer naar behoren werken, kun je dit lezen op dit forum.
Het is een gebed zonder end. Van de drie saldo-attenties deze maand kreeg ik er twee, de belangrijkste kreeg ik weer eens niet. Is er een of andere techneut bezig geweest iets wat goed werkte te repareren? Tip: If it ain't broke, don't fix it!