SNS

Beantwoord

Storing saldo attentie?

  • 26 mei 2014
  • 43 Reacties
  • 15933 Keer bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

43 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Het is een gebed zonder end. Van de drie saldo-attenties deze maand kreeg ik er twee, de belangrijkste kreeg ik weer eens niet. Is er een of andere techneut bezig geweest iets wat goed werkte te repareren? Tip: If it ain't broke, don't fix it!


Ik begrijp dat het vervelend is dat de attenties nog steeds niet goed werken. Als er een techneut is geweest die dat heeft gedaan, mag hij het ook weer naar de oude staat herstellen. ;)

Er wordt hard gewerkt aan een oplossing, nog even geduld graag. 🙂
Reputatie 2
Badge +1
Vanochtend even flink rood gestaan wegens een geplande overschrijving (creditcard afrekening), maar de saldo attentie is tot nu toe achterwege gebleven. Deze had ca. 8 uur geleden in mijn mailbox moeten zitten.
:( 
Hi Stefan,

Dat is vreemd, vanaf juli zou de storing verholpen moeten zijn. Wil je de details van je attentie (screenshot Mijn SNS?) samen met je rekeningnummer mailen naar [email]webcare@sns.nl[/email] ovv 'Community - storing saldo attentie'? Ik zal de technici aanhaken bij je vraag 🙂
Reputatie 2
Badge +1
Hi Dennis,
Ik denk dat ik me heb vergist: ik had ook een ingeplande overboeking vanaf mijn spaarrekening staan. Deze is waarschijnlijk eerst uitgevoerd waardoor de ondergrens van de saldo attentie niet is gepasseerd.
 :o
Groeten,
Stefan
Bij mij werken de salso-attentiesd per emailnog steeds naar volle teveredenheid. Een goede service welke behouden moet blijven. Niet dat e sprake van is dat deze opgeheven zou worden, maar om aan te geven dat ik die niet graag wil missen.
Reputatie 2
Badge +1
Ik zou de attenties ook niet meer willen missen!
Een goede service van SNS.
Reputatie 3
Badge +1
Heren, fijn om te horen dat het weer naar behoren werkt. Ik zag nieuwe reacties bij dit topic en werd al een beetje bang. 😉
Tineke,  niet elke reactie op een topic, waarvan je zou willen dat dat topic niet bestond, hoeft een vervelende reactie te zijn.
Zo zie je maar weer, dat we niet op voorhand moeten oordelen, maar eerst de feiten hebben waargenomen.
Ik wens jullie allen nog een fijne dag.:)
Is er trouwens een storing hoekje waar je kan zien dat er problemen zijn? En als het er niet is is het misschien een idee om zoiets op te zetten, SNS Bank?

@Wanda:  Misschien iets voor ons wensenlijstje?
Badge +1
Hoi Blacktomcat,

Ik zet het op de wensenlijst 😉.
Ik heb een terugkoppeling ontvangen op de vraag of we de storingen niet een prominentere plek op de website kunnen geven:

Goed idee! We willen graag de inlogpagina van Mijn SNS anders gaan indelen. Dit type belangrijke mededelingen en storingen willen we daar een prominentere plek even. Wanneer dit gerealiseerd gaat worden weten we nog niet, maar hij staat wel op de wensenlijst.
Dank je wel. Bestaan er plannen om de vernieuwde pagina eerst te delen met de community alvorens die helemaal life gaat? Wordt de community nog gevraagd wat zij belangrijk vinden wat en hoe het een an ander op die pagina komt te staan? Of wachten we to die pagina gedropt wordt en dan zien hoe de buitenwereld reageert?
Hi Blacktomcat,

Goed dat je deze vraag stelt. We zijn de mogelijkheden om communityleden te betrekken bij deze vernieuwingen aan het bespreken. Zodra hier meer over bekend is, zullen we dit uiteraard met jullie delen.

Ik wens je alvast een fijn weekend 🙂.
Ik zou de notulen van de besprekingen wel hier willen inzien!
Groet,
Ben 🆒
PS Oei.
Nu weer even een ander geintje. Alle aangemaakte saldo-attenties zijn zomaar uit mijn instellingen verdwenen. Is de boel helemaal gereset of zo? IIk heb ze allemaal opnieuw moeten instellen. En bedankt maar weer!
Hi Hukelfrukel,

Dat lijkt me niet de bedoeling. Ik heb dit nog niet eerder gehoord en zoek graag voor je uit hoe dit heeft kunnen gebeuren. Wil je je rekeninggegevens sturen naar [email]webcare@sns.nl[/email], o.v.v. 'Community - storing saldo attentie'? Je krijgt zo snel mogelijk een reactie van me.
Bij mij staan de saldoattenties nog zo, zo ik ze eens ingesteld heb. Dus bij mij geen probleem (gelukkig).
We houden jullie op de hoogte van storingen in het gedeelte 'Gepland onderhoud en storingen'. Mooi dat we dit samen hebben gerealiseerd, ik sluit dit topic.