SNS

Beantwoord

Wens voor de wensenlijst?

  • 16 november 2016
  • 7 Reacties
  • 6873 Keer bekeken

Badge
Hoi,

Volgend op een offtopic bericht van BigBen in een ander topic.

Hoi Irene,
niets mis mee om daar ook mee bezig te zijn, maar het gaat hier om wat anders.
Als er iets wordt gevraagd en jullie een reactie hebben vanuit de organisatie, is regelmatig het antwoord; wordt aan gewerkt, wordt komend jaar aan gewerkt (o.i.d), zo gauw er meer bekend is zijn jullie degene die het het eerst hier horen (o.i.d.).
Als dan een klant niet af en toe in "oude topics" kijkt, komt er dus geen verder antwoord.
Dat betekend dus dat jullie de "vraag" hebben los gelaten. Het zou wenselijker zijn dat daar dan ook regelmatig een status update over zou volgen (bijv. maandelijks, ja ik weet werk enz. )
Bovendien komen er steeds meer van deze "wensen" die lijken onder te sneeuwen in wat de organisatie zelf wil. Ook een mogelijkheid, maar dan heeft ons meedenken ook geen zin meer.
Groet,
Ben 🆒
PS het is enerzijds dus hoe is het georganiseerd en anderzijds de wil om in contact te blijven.


De SNS heeft een wensenlijst, maar zoals ben aangeeft lijkt deze onder te sneeuwen.

Een ander bedrijf genaamd Mailbird heeft de wensenlijst heel goed geregeld. Ieder communitylid kan een stem uitbrengen op een wens, hierdoor kan het bedrijf zien waar volgens klanten de prioriteit ligt.

Zie dit linkje.

Is dit iets voor de SNS?

Groet,

Gerard
icon

Beste antwoord door Dennis 3 november 2017, 13:13

We vernieuwen momenteel de wensenlijst waar jullie nieuwe suggesties kunnen toevoegen. Daarom sluit ik dit topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Hoi Gerard,

We verzamelen de wensen vanuit alle kanalen: SNS Community, Facebook & Twitter, telefoon & e-mail en de SNS Winkels. En we kijken hoeveel klanten dezelfde wens hebben. Daarnaast kijken we of de wens past in ons ontwikkelplan en in de praktijk uitgevoerd kan worden. Deze punten nemen we uiteindelijk mee in onze besluitvorming.
Reputatie 2
Ik vind dat een heel goed idee van Gerard (met internet)
Je kunt er twee doelen mee bereiken: de indiener weet hoe het ermee staat en iemand anders met hetzelfde voorstel kan zien dat hij zich de moeite kan besparen.
Zou inderdaad een stuk meer info geven, maar...
Wij zijn bij Insided en die ondersteunen dat niet. Dus moeten wij het doen met het simpele hulpmiddel zoals we het nu hebben.
Dat het onze niet ideaal is blijkt als je even kijkt op de link van Gerard met internet.
Groet,
Ben 🆒
Badge
Hoi bij het laatste bericht van de wensenlijst staat de volgende quote.

Beste leden,

De wensenlijst heeft hier zijn maximaal aantal tekens gehaald. Ik heb er daarom nieuw leven in geblazen. Hier vind je de nieuwe wensenlijst.

Bij deze sluit ik dit topic.


Ik krijg alleen dit te zien als ik op de link klik.



Heeft iedereen dat, of alleen ik?
De originele wensenlijst is nog wel up-to-date. Er kan nu alleen niet meer op gereageerd worden.
Hoi Gerard,

Goed opgemerkt. Ik heb de juiste hyperlink net toegevoegd met de meest recente wensenlijst.
Ik ben er vorige week achter gekomen dat ik in 2 wensenlijsten heb gewerkt. De topic met de wensenlijst had zijn maximaal aantal tekens bereikt, waardoor ik vervolgens een nieuwe wensenlijst op het blogforum had geplaatst. Op een later moment kon ik in de topic kennelijk weer tekens toevoegen. Dat is me niet direct opgevallen, waardoor ik in de oude lijst wensen heb toegevoegd.

Ik ben nog bezig om de meest recente wensen over te zetten naar de wensenlijst op het blogforum. Deze is binnenkort helemaal bijgewerkt.
Badge
Mooi! Dank voor je reactie!
We vernieuwen momenteel de wensenlijst waar jullie nieuwe suggesties kunnen toevoegen. Daarom sluit ik dit topic.