SNS

Beantwoord

Mobiel betalen app werkt niet.

  • 23 november 2019
  • 58 Reacties
  • 28357 Keer bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

58 reacties

Reputatie 3
Badge

Hoi @Koos Heb je nog een terugkoppeling van de afdeling hulpdiensten Internet ontvangen? Je mail heb ik doorgestuurd en ik kreeg het volgende terug: het kan te maken hebben met de vingerafdruk op dit toestel. Gebruik je je vingerafdruk op dit toestel en zo ja, wil je dit verwijderen en proberen of de betaling dan wel lukt? ALS dit lukt, dan kun je daarna de vingerafdruk weer aanzetten en zou 'ie ook moeten werken. Ik ben benieuwd.

 

Zoals je hiervoor kunt zien heeft Sven een week (!!) geleden de oplossing aangedragen.

En afgelopen vrijdag (!!) heb ik hier een verslagje gepost van de geslaagde betaling.

Ik krijg hieruit de indruk dat er slechts zelden wordt gekeken naar de postings in deze community.

Waarom blijven de zaken zo lang liggen?

Maar fijn dat het verholpen is. Had in enkele dagen kunnen gebeuren in plaats van een maand.

De app doet het de hele week al niet meer, gister verwijderd en opnieuw aangemald maar mag niet baten, heb een samsung A50.

Ik denk dat een telefoontje sneller resultaat geeft.

Reputatie 3
Badge

Goedemiddag @Rob60, top dat je direct al een herinstallatie hebt geprobeerd. Vaak biedt dit uitkomst. Krijg je een specifieke foutcode te zien wanneer je de app opstart?

Mobiel betalen lukt bij mij niet. Als ik mijn telefoon bij de betaalterminal hou dan krijg ik een melding dat door een andere app (of instelling op mijn telefoon) de beveiliging niet ok is. Weten jullie welke instelling ik moet aanpassen?

 

Ik heb een Samsung A50

Reputatie 2
Badge

Goedemiddag @JohannavdSchuur, welkom op de community. Deze melding kan meer oplossingen hebben. Heb je ook een betaalapp van een andere bank op je telefoon? Dan stel je SNS in als standaard betaalapp. Dit doe je in de app bij instellingen. Dan zijn er apps die soms op de achtergrond openstaan, maar die de werking van de betaalapp in de weg staan. Als je op de melding klikt, word je doorgelinkt naar deze openstaande apps en sluit je deze. Dan doe je de betaling opnieuw.

Goedemiddag @JohannavdSchuur, welkom op de community. Deze melding kan meer oplossingen hebben. Heb je ook een betaalapp van een andere bank op je telefoon? Dan stel je SNS in als standaard betaalapp. Dit doe je in de app bij instellingen. Dan zijn er apps die soms op de achtergrond openstaan, maar die de werking van de betaalapp in de weg staan. Als je op de melding klikt, word je doorgelinkt naar deze openstaande apps en sluit je deze. Dan doe je de betaling opnieuw.

Het was inderdaad dat ik de app moest instellen als standaard betaalapp. Nu werkt hij wel. Dank je wel!