SNS

Beantwoord

Waarom werkt de Mobiel Betalen app niet op mijn Samsung?

  • 5 februari 2020
  • 1 Reactie
  • 6118 Keer bekeken

Op mijn Samsung S8 had ik de wallet van ABN Amro, die stopte echter per 22 januari en omdat ik veel van mobiel betalen gebruikt maakte heb ik de mobiel betalen-app van de SNS geïnstalleerd, omdat ik daar ook een rekening heb. Ik had deze al eerder geïnstalleerd en toen werkte deze prima. Nu echter niet. Hij is geinstalleerd. De app staat er, staat aan, rekeningnummer staat er bij, en ook in het overzicht van de bankapp staat dat het toestel vanaf nu gebruikt kan worden voor mobiel betalen.

Echter, als ik de telefoon bij het betaalapparaat houd roept het betaalapparaat ‘magneetchip niet herkend of geweigerd’, en de app zegt ‘voorkeursrekening niet ingesteld, dit kan bij instellingen’.

Maar bij instellingen heb ik van alles gekeken en geprobeerd maar niets dat veranderd kan worden of tot resultaat leidt. 

Wie weet raad?

 

icon

Beste antwoord door Sven SNS 5 februari 2020, 16:13

Goedemiddag @paulvanberlo, zo te lezen heb je de app al goed in de vingers en ben je al een hoop dingen langsgelopen. Wil je de gekoppelde rekening verwijderen in de mobiel bankieren app? Dit doe je als volgt: Inloggen op Mijn SNS, ga naar ‘Instellingen’ en kies voor ‘Mobiel Betalen’. Daarna verwijder je app. In de SNS Mobiel Betalen koppel je opnieuw de rekening en dan moet alles weer werken.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge

Goedemiddag @paulvanberlo, zo te lezen heb je de app al goed in de vingers en ben je al een hoop dingen langsgelopen. Wil je de gekoppelde rekening verwijderen in de mobiel bankieren app? Dit doe je als volgt: Inloggen op Mijn SNS, ga naar ‘Instellingen’ en kies voor ‘Mobiel Betalen’. Daarna verwijder je app. In de SNS Mobiel Betalen koppel je opnieuw de rekening en dan moet alles weer werken.

Reageer